داستان های آموزنده(سرگذشت خودم)

بانام قشنگ تو کنم من آغاز   وقتی که بگویم بسم رب الرحمن

میخوام بزرگترین درسی که دیشب یاد گرفتم را به شما هم انتقال بدم.این قضیه مربوط به خودمه که مرا از خواب غفلت بیدار کرد و در بحر فکر انداخت.

دیشب زنگ زدم به یکی از روحانیون بزرگ که به مقام اجتهاد رسیده اند.

زنگ زدم و ازشون پرسیدم که:

چه کنم که تابستان امسالم مثل تابستان های سال های قبل با حسرت و پشیمانی سپری نشود؟وآخر تابستان خوشحال باشم.

ایشان 3بار در جواب به من فرمودند:با قرآن مانوس شو...باقرآن...باقرآن...

سپس در ادامه گفتند : ترجمه ی قرآن را کامل یاد بگیر سپس شروع کن به خواندن تفسیر نمونه...

ایشان اصلا نگفتد سیر مطالعاتی شروع کن.کلاس برو و... فقط گفتند قرآن

-زبونم بند اومد و حسابی رفتم تو فکر.تلفن را قطع کردم و با خودم فکر کردم:

بعضی از ماها خیلی ادعای مذهبی بودنمون میشه.تیپ مذهبی میزنیم.مثلا میگیم من خونوادم مذهبیه.ما روضه میگیریم و........

ولی آیا با قرآن مانوسیم؟؟؟؟؟؟

به نظر من در زمانه ی ماقرآن بیش از چیزهای دیگه حقش ضایع میشه.

من قبل از این تماس رو این سوال خیلی فکر کردم و از چند نفردیگه هم پرسیده بودم.

دست آخر تصمیم گرفتم کلاس زیاد برم.مثلا کلاس زبان.کلاس کامپیوتر.کلاس ورزش و...

کتب شهید مطهری و ...بخونم.برای المپیاد بخونم.تست بزنم و.....

ولی هرگز به خودم نگفتم که قرآن بخونم.اصلا به فکرم هم نرسید..

ولی الان بسیار خوشحالم که این سوال بچه گانه از یک روحانی عالم پرسیدم و ایشان مرا به بهترین وجه راهنمایی کردند.

بزرگترین درس زندگیم هم همین بود.یعنی انس گرفت با قرآن.... البته نه فقط خواندن قرآن بلکه خواندن ترجمه و حتی در مراحل بعدی تفسیر

امید وارم که این قصه سرمق خوبی برای جوان های جوان تر از من باشد تا عمرشان را تلف نکنند و پشیمان نشوند.

الان هم بهترین موقع برای شروع دوستی با قرآن است.روزهای آخر ماه شعبان و ابتدای ماه مبارک رمضان.

اگه این قضیه باعث دوستی شما با قرآن شد ، هم به ما دعا کنید هم به آن روحانی.

التماس دعا                                                                 

یاعلی علیه السلام                                               

 

باما در تماس باشید:

harfedelejame.e@gmail.com

09135968548

09130596097



دریافت کد صلوات شمار

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 1 تير 1393برچسب:داستان های آموزنده,, | 11:21 | نویسنده : حرف دل جامعه |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایستگاه صلواتی